Office manažer/ka

Zkrácený úvazek

Koho hledáme?

Pro naše Centrum dětské psychologie Kind Place v areálu DOCK v Libni hledáme office manažera/ku. Usměvavého, spolehlivého a organizovaného člověka, který svou přirozenou vlídností vytvoří příjemnou atmosféru pro naše klienty i tým psycholožek.

Co bude vaší náplní práce?

  • Vítat s úsměvem klienty v Kind Place a pečovat o jejich pohodlí a dobrý zážitek.
  • Starat se o komunikaci s klienty na místě i online (emaily, telefon).
  • Pečovat o samotné prostory Kind Place. Vytvářet bezpečný, útulný a čistý prostor pro setkávání s klienty a jejich sezení s terapeuty.
  • Pomáhat a podporovat tým dětských psycholožek a specialistek s tím, co potřebují.
  • Spravovat rezervační systém Medevio. Odpovídat klientům, kontrolovat termíny a platby, udržovat aktuální stavy, přiřazení klientů a kartotéku.
  • Pomáhat se zaplněním termínů v Medeviu a nabízet lidem volné termíny (evidovat lidi na pořadníku a volat jim při uvolnění termínu).
  • Kontrolovat faktury a platby (nejen v Medeviu), připravovat exporty pro účetní a každý týden posílat report týmu.

Aby nám to dobře ladilo, čekáme od vás:

  • Schopnost empaticky komunikovat s našimi klienty a vytvářet bezpečné a příjemné prostředí v rámci prvního kontaktu s naším centrem
  • Samostatnost a schopnost řešit situace efektivně bez neustálého vedení
  • Praxe na podobné pozici ve zdravotnickém zařízení nebo centru velkou výhodou
  • Výbornou znalost práce s Macbookem a digitálními nástroji – především Google prostředí, Slack a zdravotnický rezervační systém Medevio (případně aby vám nedělalo problém se ve všem v krátkém čase zaučit)
  • Proaktivní a vyzrálý přístup k řešení různých situací nebo problémů – najít řešení v neočekávaných situacích s klidem a přehledem vám nedělá problém
  • Pečlivost, systematičnost a odpovědnost – důraz na detaily a zodpovědný přístup k úkolům
  • Kladný vztah k dětem a respektujícímu přístupu
  • Zkušenost s rozjezdem projektů nebo firem velkou výhodou
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Čistý trestní rejstřík

Co vám za to nabízíme?

  • Budete součástí krásné mise Kind Place
  • Dostanete prostor pro osobní realizaci a možnost uplatňovat a rozvíjet vlastní nápady a dále se vzdělávat
  • Vašemu dítěti/vašim dětem držíme místo v našich dětských skupinkách Sto skupin
  • Zkrácený úvazek – pracovní doba 2 dny v týdnu flexibilně dle domluvy s druhou office manažerkou
  • Možnost spolupracovat na IČO, DPČ, DPP dle vašich preferencí
  • 5 týdnů dovolené

Co je ještě dobré vědět?

  • Nástup od dubna
  • Vzhledem k tomu, že naše centrum nově vzniká a spoustu věcí ještě ladíme a rozjíždíme, tak je tempo u nás svižné – tohle by vás mělo bavit, ne děsit :)
  • Opřít se u nás můžete o profi tým, kde každý ví, co dělá

Chcete to u nás zkusit? Skvělé :), těšíme se na váš životopis a průvodní dopis. Hodně štěstí ve výběrku přeje Míša & tým Kind Place.

Shrnutí základních informací

Pozice
Office manažer/ka
Lokalita

Menclova 2538/2, Praha – Libeň

Typ úvazku
Zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Dohoda o pracovní činnosti (DPČ), práce na živnostenský list (IČO)
mzda
BENEFITY
  • Dovolená 5 týdnů
  • Firemní akce
  • Firemní školka
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Občerstvení na pracovišti
  • Rozjezd zcela nového projektu
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Vlastní organizace náplně práce
  • Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky
Čeština (výborná) a Angličtina (středně pokročilá)