Tento dokument (dále také jen „Obchodní podmínky“) obsahuje informace o vzájemných právech a povinnostech vznikajících mezi Vámi a námi v souvislosti s Vaší návštěvou webových stránek kindplace.cz (dále také jen „Web“), našeho profilu na platformě Medevio (dále také jen „Medevio”) a využíváním našich služeb.
Provozovatelem Webu jsme my, Kind Place s.r.o., sídlem Bělehradská 858/23, Vinohrady, 120 00 Praha 2. Jednotlivé služby Vám mohou poskytovat také další osoby uvedené na Webu, se kterými jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci. Ve většině případů Vám naši spolupracovníci poskytují služby naším jménem, a proto Vám za jejich práci odpovídáme my. Výjimku představují spolupracovníci, kteří vstupují do přímého právního vztahu s Vámi; konkrétně jde o spolupracovníky uvedené na stránkách Webu.
Poskytujeme:
Informace o obsahu a ceně jednotlivých služeb jsou uvedeny v příslušných částech Webu.
K uzavření smlouvy dochází v okamžiku, kdy potvrdíme Vaši objednávku. K tomu zpravidla dochází prostřednictvím v Medevio nebo osobně.
Ne. Pokud se nedohodneme jinak, tak jsou kurzy určeny pouze pro Vaši potřebu. Bez našeho souhlasu nemůžete obsah našich kurzů, naše videa nebo obsah Webu dále šířit.
Ochranu Vašeho soukromí bereme vážně. Jak přistupujeme k osobním údajům a jiným důvěrným informacím si můžete přečíst v Zásadách ochrany soukromí, které tvoří nedílnou součást těchto Obchodních podmínek.
Jsme otevřeni všem běžným formám komunikace, které jsou přiměřené komunikovanému obsahu. V případě důležitých sdělení je nutné komunikovat písemně, např. e-mailem (na naše e-mailové adresy uvedené na Webu) nebo dopisem zaslaným doporučeně (na adresu Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8-Palmovka).
Práva a povinnosti, která nejsou výslovně upraveny těmito Obchodními podmínkami, se řídí především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dalšími právními předpisy České republiky.
Toto znění Obchodních podmínek je účinné od 1. 10. 2024. Obchodní podmínky můžeme v přiměřeném rozsahu změnit. Zpravidla k tomu přistoupíme, když se setkáme s dříve nepředpokládanou situací nebo když dojde ke změně právních předpisů. V takovém případě nové znění Obchodních podmínek zveřejníme v dostatečném předstihu na Webu a zašleme e-mailem těm klientům, kterých by se změna mohla dotknout. Pokud se změnou Obchodních podmínek nebudete souhlasit, můžete smlouvu o poskytování služeb vypovědět s jednoměsíční výpovědní dobou, která se počítá ode dne následujícího poté, co nám výpověď doručíte.