Obchodní podmínky

K čemu je tento dokument?

Tento dokument (dále také jen „Obchodní podmínky“) obsahuje informace o vzájemných právech a povinnostech vznikajících mezi Vámi a námi v souvislosti s Vaší návštěvou webových stránek kindplace.cz (dále také jen „Web“), našeho profilu na platformě Medevio (dále také jen „Medevio”) a využíváním našich služeb.

Kdo jsme?

Provozovatelem Webu jsme my, Kind Place s.r.o., sídlem Bělehradská 858/23, Vinohrady, 120 00 Praha 2. Jednotlivé služby Vám mohou poskytovat také další osoby uvedené na Webu, se kterými jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci. Ve většině případů Vám naši spolupracovníci poskytují služby naším jménem, a proto Vám za jejich práci odpovídáme my. Výjimku představují spolupracovníci, kteří vstupují do přímého právního vztahu s Vámi; konkrétně jde o spolupracovníky uvedené na stránkách Webu.

Jaké služby poskytujeme?

Poskytujeme:

  • osobní nebo on-line konzultace,
  • prezenční kurzy,
  • on-line kurzy a webináře a
  • výukové materiály.

Informace o obsahu a ceně jednotlivých služeb jsou uvedeny v příslušných částech Webu.

Kdy a jak dochází k uzavření smlouvy o poskytnutí služby?

K uzavření smlouvy dochází v okamžiku, kdy potvrdíme Vaši objednávku. K tomu zpravidla dochází prostřednictvím v Medevio nebo osobně.

Jak je to s cenou služeb a placením?

  • Cena za jednotlivé služby je vždy uvedena spolu s jejich popisem v Medevio.
  • Uvedené ceny jsou konečné a zahrnují všechny daně a poplatky. Jsme plátci DPH.
  • Platba za konzultace probíhá v bezhotovostně po objednání v Medevio nebo bankovním převodem na základě faktury či QR kódu. V případě jednorázové konzultace Vám fakturu vystavíme do 30 dnů od uskutečnění konzultace. V případě dlouhodobé spolupráce Vám fakturu vystavíme do 5 dnů od skončení kalendářního měsíce, ve kterém konzultace proběhly. Doba splatnosti je 14 dnů ode dne vystavení faktury.
  • Platba za kurzy konané v reálném čase probíhá bankovním převodem nebo kartou přes platební bránu na základě vystavené objednávky (faktury). Platbu je třeba provést alespoň 48 hodin před začátkem kurzu.
  • Platba za předtočené kurzy nebo záznamy z již proběhlých kurzů probíhá bankovním převodem nebo kartou přes platební bránu na základě vystavené objednávky (faktury). Video kurzu Vám bude zpřístupněno ihned po zpracování Vaší platby, a to na dobu 3 měsíců, pokud u konkrétního kurzu nebude uvedeno jinak.
  • Platba za výukové materiály probíhá bankovním převodem nebo kartou přes platební bránu na základě vystavené objednávky (faktury). Výukový materiál Vám bude zpřístupněn ihned po zpracování Vaší platby.

Jak si domluvit konzultaci?

  • Konzultaci si můžete objednat prostřednictvím on-line rezervačního formuláře na platformě Medevio.
  • Jakmile Vám rezervaci potvrdíme, stává se její termín závazným.

Je možné zrušit nebo změnit termín konzultace?

  • Termín konzultace je možné bezplatně změnit s předstihem alespoň 48 hodin.
  • Pokud termín konzultace změníte nebo zrušíte méně než 48 hodin předem, zavazujete se uhradit storno poplatek ve výši 50 % ceny konzultace.

Je možné se odhlásit z kurzu konaného v reálném čase?

  • Z kurzu konaného v reálném čase je možné se bezplatně odhlásit s předstihem alespoň 48 hodin. Pokud jste již zaplatili kurzovné, tak Vám ho do 5 dnů vrátíme.
  • Pokud se z kurzu odhlásíte méně než 48 hodin předem nebo se kurzu nezúčastníte, tak nemáte nárok na vrácení kurzovného (účtujeme storno poplatek ve výši 100 % kurzovného).

Je možné odstoupit od smlouvy?

  • Od smlouvy o poskytnutí služby můžete odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření, pokud nejde o některý z níže uvedených případů.
  • Od smlouvy o poskytnutí konzultace nebo kurzu konaného v reálném čase můžete odstoupit pouze do 48 hodin před termínem jejich konání.
  • U předtočených kurzů nebo záznamů z proběhlých kurzů nás zpravidla žádáte o jejich rychlé zpřístupnění, tj. ihned po zpracování platby. V takovém případě nemáte od okamžiku zpřístupnění videa právo od smlouvy odstoupit.

Co dělat v případě nespokojenosti s poskytnutou službou?

  • Pokud jste nebyli s některou naší službou spokojeni, napište nám ohledně důvodů své nespokojenosti na podpora@kindplace.cz. Na Vaši stížnost se pokusíme reagovat co nejdříve, nejpozději pak do 14 dnů.
  • Pokud shledáme, že jsme nenaplnili Vaše legitimní očekávání, tak Vám poskytneme přiměřenou slevu, a to až do výše 100 % uhrazené ceny.
  • Pokud se Vám nepodařilo přehrát zaplacené video nebo připojit k on-line kurzu, vrátíme Vám uhrazenou cenu v plné výši poté, co nám zašlete záznamy o technických problémech, které Vám zabránily v přístupu ke službě (např. snímek obrazovky nebo její videozáznam).
  • Pokud nebudete považovat naši reakci na Vaši stížnost za dostatečnou, můžete se obrátit na Českou asociaci pro psychoterapii, z.s. nebo na Českou obchodní inspekci.

Mohu kurzy nahrávat nebo dál je šířit?

Ne. Pokud se nedohodneme jinak, tak jsou kurzy určeny pouze pro Vaši potřebu. Bez našeho souhlasu nemůžete obsah našich kurzů, naše videa nebo obsah Webu dále šířit.

Jak nakládáte s mými osobními údaji?

Ochranu Vašeho soukromí bereme vážně. Jak přistupujeme k osobním údajům a jiným důvěrným informacím si můžete přečíst v Zásadách ochrany soukromí, které tvoří nedílnou součást těchto Obchodních podmínek.

Jak spolu můžeme komunikovat?

Jsme otevřeni všem běžným formám komunikace, které jsou přiměřené komunikovanému obsahu. V případě důležitých sdělení je nutné komunikovat písemně, např. e-mailem (na naše e-mailové adresy uvedené na Webu) nebo dopisem zaslaným doporučeně (na adresu Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8-Palmovka).

Jakými právními předpisy se naše vztahy řídí?

Práva a povinnosti, která nejsou výslovně upraveny těmito Obchodními podmínkami, se řídí především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dalšími právními předpisy České republiky.

Mohou se Obchodní podmínky změnit?

Toto znění Obchodních podmínek je účinné od 1. 10. 2024. Obchodní podmínky můžeme v přiměřeném rozsahu změnit. Zpravidla k tomu přistoupíme, když se setkáme s dříve nepředpokládanou situací nebo když dojde ke změně právních předpisů. V takovém případě nové znění Obchodních podmínek zveřejníme v dostatečném předstihu na Webu a zašleme e-mailem těm klientům, kterých by se změna mohla dotknout. Pokud se změnou Obchodních podmínek nebudete souhlasit, můžete smlouvu o poskytování služeb vypovědět s jednoměsíční výpovědní dobou, která se počítá ode dne následujícího poté, co nám výpověď doručíte.