Obchodní podmínky

K čemu je tento dokument?

Tento dokument (dále jen „Obchodní podmínky“) obsahuje informace o vzájemných právech a povinnostech vznikajících mezi vámi a námi v souvislosti s vaší návštěvou webových stránek kindplace.cz (dále také jen „Web“), našeho profilu na platformě Medevio (dále také jen „Medevio”) a využíváním našich služeb.

Kdo jsme?

Provozovatelem Webu je Kind Place s.r.o., sídlem Bělehradská 858/23, Vinohrady, 120 00 Praha 2. Jednotlivé služby vám mohou poskytovat také další osoby uvedené na Webu, se kterými jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci. Ve většině případů vám naši spolupracovníci poskytují služby naším jménem, a proto vám za jejich práci odpovídáme my. Výjimku představují spolupracovníci, kteří vstupují do přímého právního vztahu s vámi; konkrétně jde o spolupracovníky uvedené na stránkách Webu.

Jaké služby poskytujeme?

Poskytujeme:

  • osobní nebo on-line konzultace,
  • prezenční kurzy,
  • on-line kurzy a webináře a
  • výukové materiály.

Informace o obsahu a ceně jednotlivých služeb jsou uvedeny na příslušných sekcích Webu a v aplikaci Medevio.

Objednání a storno podmínky

Objednávky přijímáme čtyřmi způsoby:

  • Přes web vyplněním dotazníku na kindplace.cz/objednejte-se
  • E-mailem na podpora@kindplace.cz
  • Telefonicky na +420 735 733 848
  • Přes aplikaci Medevio (pouze pro aktuální klienty)

Objednávky se hradí předem a jsou platné až po uhrazení. Neuhrazené objednávky se automaticky ruší 72 hodin před termínem.

Uhrazené objednávky můžete zrušit do 48 hodin předem. Pokud termín zrušíte později, částku za objednanou službu nevracíme.

Všechny ceny jsou uvedené v Kč a včetně DPH.

Informace k balíčkům

  • Objednávky balíčků přijímáme pouze po absolvování úvodní konzultace.
  • Objednávky se hradí předem a jsou platné až po uhrazení. Neuhrazené objednávky se automaticky ruší 72 hodin před termínem.
  • Platbu za velký balíček dětské psychologie je možné rozdělit na dvě části.
  • V rámci balíčku můžete kombinovat i více druhů služeb (dětská psychologie, logopedická prevence, rodičovská poradna atd.).
  • Nevyužité termíny v rámci balíčku propadají po 8 týdnech nebo 6 měsících podle druhu balíčku.

Jak je to s cenou služeb a placením?

Cena za jednotlivé služby je vždy uvedena spolu s jejich popisem v příslušných sekcích Webu a v aplikaci Medevio.

Uvedené ceny jsou konečné a zahrnují všechny daně a poplatky. Jsme plátci DPH.

Platba za konzultace probíhá bezhotovostně po objednání v Medevio, bankovním převodem na základě faktury nebo QR kódu. Neuhrazené objednávky se automaticky ruší 72 hodin před termínem.

Platba za kurzy a výukové materiály probíhá bankovním převodem nebo kartou přes platební bránu na základě vystavené objednávky (faktury). Platbu je třeba provést alespoň 48 hodin před začátkem kurzu.

Platba za předtočené kurzy nebo záznamy z již proběhlých kurzů probíhá bankovním převodem nebo kartou přes platební bránu. Video kurzu vám bude zpřístupněno ihned po zpracování vaší platby, a to na dobu 3 měsíců, pokud u konkrétního kurzu nebude uvedeno jinak.

Jak si domluvit konzultaci?

Konzultaci si můžete objednat prostřednictvím online rezervačního formuláře na platformě Medevio, přes webový formulář, e-mailem nebo telefonicky.

Jakmile vám rezervaci potvrdíme, stává se její termín závazným.

Je možné zrušit nebo změnit termín konzultace?

Termín konzultace je možné bezplatně změnit s předstihem alespoň 48 hodin.

Pokud termín konzultace zrušíte méně než 48 hodin předem, zavazujete se uhradit storno poplatek ve výši 100 % ceny konzultace.

Je možné odstoupit od smlouvy?

Od smlouvy o poskytnutí služby můžete odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření, pokud nejde o některý z níže uvedených případů.

Od smlouvy o poskytnutí konzultace nebo kurzu konaného v reálném čase můžete odstoupit pouze do 48 hodin před termínem jejich konání.

U předtočených kurzů nebo záznamů z proběhlých kurzů nás zpravidla žádáte o jejich rychlé zpřístupnění, tj. ihned po zpracování platby. V takovém případě nemáte od okamžiku zpřístupnění videa právo od smlouvy odstoupit.

Co dělat v případě nespokojenosti s poskytnutou službou?

Pokud jste nebyli s některou naší službou spokojeni, napište nám prosím na podpora@kindplace.cz nebo se ozvěte osobně. Na vaši stížnost se pokusíme reagovat co nejdříve, nejpozději pak do 14 dnů.

Pokud shledáme, že jsme nenaplnili vaše legitimní očekávání, tak vám poskytneme přiměřenou slevu, a to až do výše 100 % uhrazené ceny.

Jakými právními předpisy se naše vztahy řídí?

Práva a povinnosti, která nejsou výslovně upraveny těmito Obchodními podmínkami, se řídí především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dalšími právními předpisy České republiky.

Toto znění Obchodních podmínek je účinné od 20.3.2025.